Móda z osmdesátek se vrací. Logománie je zpět jako velký módní retro trend

 Koktejl 
21. srpna 2020 08:22 / Mirka Malá
  2
📷
7 fotografií v galerii
Retro styl osmdesátek je zpátky Depositphotos
Také si to pamatujete? Logo vaší oblíbené módní značky, pokud možno co největší, aby ho všichni viděli. A je jedno, zda jde o tričko, boty nebo kabelku. Zkrátka tahle logománie se vrací jako velký módní retro trend.

Už jsme si mysleli, že tyhle časy se nikdy nevrátí. Copak chceme mít drahou kabelku s logem značky přes celou její plochu? Asi ano. Protože tohle retro z osmdesátek, které zasáhlo i začátek devadesátých let, se zkrátka vrací.

Hurá na nákupy

Takže pokud chcete být od podzimu in, vyražte na nákupy, zejména když se dá ještě využít letních slev. A nakupujte vše, na čem je velké logo nebo nápis vaší oblíbené módní značky.

Pravidla této módní hry jsou naprosto jednoduchá. Zkrátka, čím větší logo nebo nápis, tím lépe. A rozhodně to neplatí jen pro sportovní značky. I vaše elegantní kabelka do práce musí mít napříště velké logo.

Máte pocit, že budete vypadat jako snobi? Nemusíte se bát. Pravdou je, že v osmdesátých letech se z tohoto trendu snobismus do značné míry stal, dnes to ale neplatí. Návrat tohoto retrostylu má poněkud jiný význam, jak vysvětlují módní tvůrci. Jde především o takovou nostalgickou hru.

Takže, až si budete chystat svůj outfit, dbejte na to, abyste to s logy a nápisy zase moc nepřeháněli. Jak stylisté radí, vždy do svého outfitu zařaďte jen jeden prvek s výrazným nápisem nebo logem. Jinak to opravdu přeženete a budete spíš pro srandu.

Jak se v osmdesátkách zrodila logománie

Logománii vynalezla osmdesátá léta, která byla z módního hlediska velmi divoká. Navíc osmdesátky byly ekonomicky úspěšné, takže každý se chtěl chlubit tím, jakou značku si může dovolit nosit. A tak módní tvůrci na své výrobky začali dávat velká loga.

Zkrátka tehdy bylo módní zdůraznit, na co všechno máte. A nejjednodušší je předvádět se prostředictvím módy. Takže nakonec se z tohoto retro trendu stal skutečně snobismus, který také logománii počátkem devadesátých let pohřbil.

Loga se sice ještě nějakou dobu vyhřívala na výsluní na sportovním oblečení a obuvi, ale nakonec ustoupila nadcházejícímu módnímu minimalismu i v této oblasti.

Jenomže osmdesátky se pomalu vrací a s nimi i retro logománie. Naštěstí v jednadvacátém století má zcela jiný význam. Ale každý, kdo sleduje trendy a má je rád, si nyní bude muset nějaký ten kousek s velkým logem zkrátka pořídit. Dále čtěte: Retro se nevrací jen v módě, nostalgické fitness trendy zažívají doslova renezanci.

Reklama
Reklama

Mohlo by vás zajímat

Celebrity

Známý šéfkuchař Ondřej Molina a slavný barman Tomáš Melzer umí připravit neskutečné dobroty i z toho,...

Styl

Zimní bundy od JD Sports - připravte se na Black Friday

Tech

Sporťák s kočičíma ušima byl posledním dílkem skládačky